mandag den 15. oktober 2012

Er så sur i dag


Er pisse sur i dag. Er i så dårligt humør, jeg fatter det ikke. Vågnede fint op og cyklede ud i kolonihaven for at lukke ned til vinter. Så blev jeg da lige sur. Alt var bare sur røv. Vådt og trist! Er slet ikke til efteråret. Det er gråt og trist. Øv!

Fik endelig ringet og bestilt tid til vejning. Det har været planen i de sidste 14 dage. Har bare ikke magtet det. De havde først en tid i næste uge. Passer mig fint. Er sikker på, jeg har taget helt vildt meget på. Jeg føler, jeg flommer ud over det hele. Rationelt har jeg ikke taget på. Spiser ikke nok til det. Det føles bare så virkeligt. Min mave føles så stor.

Jeg er ikke blevet vejet i 1 måned. Kan ikke huske, hvor længe det er siden, jeg ikke har kendt min vægt i så lang tid. Måske er det med til at påvirke mit humør. Jeg hader den her flomme følelse. Der er ikke noget tøj, der er rart at have på. Det hele klemmer og strammer. Jeg føler mig så meget tykkere end alle andre. Hvis jeg så tænker på, hvorfor det er så vigtigt. Hvad gør fed fornemmelsen egentlig i det store billede? Det er jo fuldstændig lige meget, om jeg vejer et kg for lidt eller for meget, ikke??? Jo! Og så kan jeg punke mig selv oven i hovedet med det. Jeg er sgu da for dum – sindssyg meget energi at bruge på noget, som rationelt er ligegyldigt… men som følelsesmæssigt bare fylder alt!

Havde det været før i tiden, så var jeg taget til træning og fået alle aggressionerne og tankerne ud. Den mulighed findes ikke mere. Skal lære at kapere de svære følelser også. Det føles bare som en uoverskuelig og umulig opgave!

Jeg har snart fødselsdag. Det har jeg heller ikke lyst til. Maden er så svær sådan en dag. Magter det ikke. Har med vilje inviteret gæster til morgenmad, da der ikke hører de mest usunde ting til. Savner de gamle dage hvor jeg virkelig nød at gøre en masse, når vi fik gæster. Kun det bedste og mest smagfulde var godt nok. Bagte mormor boller, kage og småkager og lavede sandsynligvis også en lagkage. Nu magter jeg knap at købe rundstykker. Fuckin´ sygdom! Kæmper imod. Næste år til min fødselsdag vil jeg sgu have det bedre!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar