fredag den 13. april 2012

fredag den 13......

Fredag 13. så bliver det ikke værre…. Eller bedre :-) Det er nemlig en god dag for mig. Viktor og jeg har månedsdag – vi har været kærester i 8,8 år i dag. Det er sgu da sejt.
Ydermere er det jo endelig Krysters Kartel aften… så en god dag :-)

 Dagen startede med pensionisttræning og dertilhørende vejning. Har på 14 dage taget 200 gram på. Blev sgu lidt øv. Synes, jeg fortjente et højere tal i forhold til, hvor meget jeg har kæmpet. Heldigvis var der en lille tilfreds syg stemme, der vurderede, at det var sgu da meget godt. Gad godt den der syge stemme lige gad at fucke af. Nå…. Men sådan var det altså. Måske gør resultatet, at det er lidt nemmere at spise ude i aften. Hope so.

 Må hellere snart få lavet en tid ved lægen, som jeg lovede i Risskov… og Viktor… Skriver opgave i dag (surprise :-)) og synes faktisk, jeg er ved at være på rette spor. Sgu også på tide efter så meget arbejde med den. På mandag er den en saga blot, og min ferie kan begynde. Godt nok en laaang ferie. Gid det snart bliver sommer, så jeg kan lege i haven…. Og pukle og svede…..og forbrænde en masse

 Ja…. Det er livet i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar