tirsdag den 5. juni 2012

egentlig en fin dag


Faktisk en god dag i dag J Har stadigvæk smerter i maven og ved syningerne, men det virker som om, det er ved at være på retur. Har heller ikke været voldsomt træt i dag. Har faktisk ikke engang nuppet en morfar. Var ellers tidligt oppe for at gå til tandlæge, eftersom en midlertidig plastik hætte var røget af for 3. gang. Ja, ja så´n kan det gå. Vanvittig belastende at gå og være nervøs for den ryger ud. 2 gange er jeg vågnet om natten med den løs i munden. Nu har min tandlæge limet den fast med hård lim. Så tager vi kampen, når den skal ud igen. Er så glad for mine nye bisser. Glæder mig til de nederste tænder skal behandles.

Har ellers ikke lavet en dyt i dag udover støvsugning og handle lidt ind. Havde ellers store planer om storcentret, men der var jo så lige det der med grundlovsdag. Så det blev Fakta i stedet for J

Selvom jeg ikke har lavet det vilde i dag, kan jeg godt mærke, at energien er ved at komme tilbage. Nu kan jeg godt overskue, at jeg i morgen skal have vasket tøj og ordnet flere praktiske ting. Sgu snart over en uge, hvor jeg har været ved siden af mig selv. Dejligt at finde tilbage igen J Mit liv er sgu egentlig ret fint. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar