onsdag den 28. december 2011

En ting mindre at gøre

Nå… så er jeg her lidt igen. Mit nytårsfortsæt er at skrive noget mere. Jeg … hæ, så nåede jeg ikke længere. Jeg kom i tanke om, jeg jo skal huske at skifte gruppe i Danmark, så de kan være behjælpelige med at dække bare en lille bitte smule af de maaaange penge, jeg skal af med. Når jeg er færdig med alt det her eksamenspjat, så må jeg lige suse på kommunen og høre, om de vil give en skærv. Man er vel en del af en kræver mentalitet? Har læst så meget  i medierne i tiden, at vi bare kræver og kræver. Vi gider så ikke dele, når det kommer til det. Ævl og kævl. De skulle kende et par psykisk ustabile mennesker. Vi står sgu på pinde for at opfylde andres behov og har svært ved at tilgodese vores egne
.
Nå, det var vist bare en gren af tanker, jeg kom ud på der. Burde gøre så meget andet. Burde opdatere inde på facebook. Kvinder – I ved selv hvem, I er J Jeg læser, hvad I skriver og jeg tænker på jer J

Nå… så er der en ting mindre. Min opgave er printet ud. Den kommer med til århus i morgen. Så kan jeg rette den, mens jeg tuder over vægten. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar