tirsdag den 13. december 2011

Kom nu julestemning

Jul dejlige jul…. Eller noget. Synes godt nok den der julestemning er langt væk i år. Kom nu med noget bedre vejr. Det betyder bare så meget. Er så småt begyndt at købe gaver. Har fået sagt fra mht. gave til storesøster og hendes afkom, eftersom jeg kun ser dem en gang om året eller lignende. Det har været svært at sige stop, men nu er det gjort, og pludselig er glæden ved at købe til andre så meget større. Sjovt at der er forskel. Men dejligt at kunne nøjes med at købe gaver til nogen, der betyder noget for en.

Og mig – ja, jeg ønsker mig bare en badevægt J Havde tabt mig sidst. Må virkelig i gang igen. Nu skal jeg ikke til Risskov i 3 uger. Så 3 uger uden vægt – på nær på fredag, hvor jeg sniger mig til at veje med nede ved pensionist træning. Der er en god lære… altså at lade være med at veje mig en gang om ugen. Er sgu blevet fastlåst i at være syg. Er bange for, at det der Risskov noget er kommet til at fungere som en sovepude for mig. Så længe jeg er dernede regelmæssigt, ved jeg jo, der er styr på mig, og så er jeg mere tilbøjelig til ikke at kæmpe så hårdt. Jeg ved jo, de passer på mig. Jeg tror, jeg er nødt til at tage noget ansvar på mig igen. Hader det. Elskede jo at slippe ansvaret i sin tid. Ja tak – øs du bare op for mig og fortæl mig, hvad jeg skal spise J Nåmen, det er altså fint nok med 3 ugers pause. Så må vi se, hvad der sker. Jeg når jo nok ikke at tage de der 5 kg på inden udgangen af januar.

Ellers alt vel herfra – udover den manglende julestemning. Den dukker nok op. Har øget mine lykkepiller. Er nu på dobbelt dosis. Det hjælper på tingene J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar