torsdag den 1. december 2011

udfordringer

Min ambition om at skrive hver dag er udfordret J Men, men men – nu er jeg her igen. Frisk og alt muligt. Eller i pisse nedern humør fordi det er 1/12, og vejret er bare slet ikke julet, og jeg er slet ikke i julestemning. Øv bøv. Må hjem og finde et kalenderlys frem og se, om ikke det giver lidt stemning.
Var i Risskov i går. Havde taget ½ kg på på de 14 dage. Ikke perfekt. Men okay. Må virkelig minde mig om igen og igen at jeg jo skal øge i vægt. Ikke vedligeholde. Vi talte meget om udfordringer. Den måde jeg bedst bliver rask på er ved hjælp af udfordringer. Lige nu er mit liv temmelig rigid, fordi jeg bare tramper rundt i de samme dumme og uhensigtsmæssige mønstre. Jeg er så bange for at gøre noget anderledes, så jeg bliver i stedet for fanget i det samme. Nu er ugens udfordring derfor erstattet af dagens udfordring. 7 ugers erfaringer på en uge. Det er sgu da effektivt. Har med hjælp fra kæresten skrevet ned, hvorledes jeg skal udfordres denne uge. Vi snakker altså spise velkendte og trygge måltider på kortere tid. Anderledes mad. Er allerede pisse bange. Men jeg ved jo, at erfaringen gør, det bliver nemmere over tid. Så – kom december kom æbleskiver og jule hygge og hurtig spisning. Jeg er klar… så´n da

Ingen kommentarer:

Send en kommentar