mandag den 5. december 2011

Mandags blues

Nå… lige et par ord herfra. Overvejer at stige i medicin. Er på nedtur… igen. Kender rutinen. Får det mere og mere trælst. Irriteres så nemt. Gider ikke andre mennesker. Er totalt sensitiv. Har skrevet til lægen, og hvordan jeg skal stige. Kæresten er små sløj i tiden. Det betyder, han ikke har meget appetit. Sjovt nok betyde det så, at jeg heller ikke har meget appetit. Ha ha. Så er det dælme svært at spise. Øv bøv. Skal jo igennem alligevel.
Prøver virkelig at holde ved, men det er så nemt at miste fokus. Julen er hammer svær. Alt det der hygge med mad. Pyha altså. Og jeg kan jo godt lide en æbleskive eller en småkage i ny og næ. Jeg er bare så bange for det. Bange for at få for mange kalorier. Hvis jeg så springer et måltid over, så er jeg sikker på ikke at få for meget, når jeg så spiser æbleskiver. Alligevel putter jeg så bevidst for lidt flormelis på. Altså hvor længe har jeg tænkt mig at blive i kalorie tænknings helvedet???

1 kommentar: