tirsdag den 6. marts 2012

another tuesday


Så er der tirsdag, og jeg er på skole som vanligt. Skriver lidt opgave og surfer rundt. Nørder. Bliver opslugt af mærkværdigheder. Får trang til at vide AT om et emne. Eddermame omfattende… og ikke vigtigt. Man kan jo ikke vide alt om noget. Det er umuligt at have et så stort overblik. Medmindre selvfølgelig man selv har skabt det…. Men så skal man alligevel følge op hvad andre har skrevet… og ja… det er sgu nok ikke lige til.

Men ret sigende for mit liv. Viden er magt. Og hvis jeg ved det hele, så har jeg jo magten… Udover det er løgn og latin. Viden har jeg nok af. Handlingen mangler!!!

Nå.. frisør i morgen. Spændende om jeg tør gå mørkere. Har jo aaaaltid været lys – endda afbleget i mange år. Nu er jeg træt af det. Vil være naturlig.. så´n da J

Torsdag skal jeg have taget et røntgen billede af knæet og fredag skal det mr scannes i Viborg… Viborg af alle steder. Må google det. Ja.. det var vist det. Undervisningen kalder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar