søndag den 4. marts 2012

Motivation koooooooom nu!

Har makket med opgave hele dagen. Er ved at være en smule stresset. Næste uge skal jeg seriøst mange ting... rare ting.. men mange. Er nødt til at aflyse noget. Har valgt at aflyse noget interview noget i Risskov. Det kan vente. Det er da voksent og modent? Jeg lytter til mig selv!

Prøvet at lede efter noget motivation til at spise alt det rigtige. Er begyndt at skære lidt rigeligt fra... altså ikke voldsomt meget, men det er nok til, jeg selv begynder t overveje at tage det seriøst. Havde øget vægten de sidste to uger... sgu 800 gram. De er så forsvundet igen i sidste uge. Det er da for dumt. Kan mærke, at efter en sådan uge så fylder madtanker bare alt for meget igen. Det vil jeg ikke. Jeg vil tilbage til, et måltid er et måltid. Slut. I de sidste uges tid har jeg panikket, når jeg har spist præcis som kostplanen. Bliver bange for tanken om ikke at have noget til gode. Det dumme ved at have noget til gode er, at jeg aldrig indløser det. Måske skaljeg vænne mig til at have noget til gode bagefter. Så hvis jeg spiser for meget, kan jeg springe næste måltid over i stedet for at gøre det på forhånd.

Så er vi tilbage til handling igen. Jeg er en mester udi tanker og planer... det er lidt sværere med handling. Jeg kan godt - det har jeg jo bevist. Op på krikken igen. Galop galop.... eller nok nærmere skridt :-)

Skal til frisør onsdag... goddag til mørkt hår... måske :-) Hvis jeg tør.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar