lørdag den 31. marts 2012

Off day i går

Jeg er så træt så træt. Havde en totalt off dag i går. Jeg vidste det allerede, da jeg vågnede. Jeg få de her dage, hvor jeg har hovedpine hele dagen. Der er intet, der hjælper udover at sove og spise. Jeg er som regel nogenlunde klar om formiddagen, så jeg skyndte mig til pensionist træning, hvor jeg faldt i søvn i saunaen, hvilket absolut ikke var helt godt for hovedet.
Hjem og derefter lige en smut i haven for at lave lidt beskyttelse mod den snarlige frost. Så var det ellers på hovedet i seng. Sov og sov. Var kun vågen, når jeg skulle spise. Heldigvis kan jeg godt spise, og det giver mig endda ca. ½ time, hvor jeg rent faktisk kan have øjnene åbne. I dag har jeg det bedre, om end jeg er noget mat i koderne. Desværre har jeg syltet en opgave til skolen, så jeg er rimelig meget i tidspres – det er jeg i virkeligheden ikke, men det føles sådan, og jeg ville så gerne være færdig med den. Derfor sidder jeg på min plads på biblioteket og forsøger at skrive fornuftige ting, selvom min hjerne er helt død :-) Bliver spændende at læse det skrevne i morgen. Håber, det giver bare lidt mening :-)

 Ellers…. Ja… er super top motiveret for at tage de sidste 5 kg på. Hmm… hørt den før? Var jo til træning i går og vejede mig. Vejede det samme som sidst. Det er okay, fordi jeg var faktisk nervøs for, jeg havde tabe mig… det har jeg så nok alligevel, eftersom jeg som regel indeholder meget vand, når jeg får de der hovedpine dage… Anyway. Kæreste blev lidt ked af det, da han erfarede, jeg ikke havde øget. Gør sgu også mig lidt ked af det. For fanden hvis jeg kan miste en masse af de der dumme og invaliderende tanker ved at veje lidt mere og følge en kostplan, så er det sgu da for dumt ikke at gøre det. Kan godt mærke jeg mangler motivation udefra. Prøver at genkalde mig dag hospitalet, hvor der klart var gode argumenter for at holde fast i det raske.

Så nu følger jeg kostplanen slavisk og tæller igen til 15 i stedet for at stoppe ved 10, når jeg øser mandler op

Ingen kommentarer:

Send en kommentar