mandag den 26. marts 2012

mandag

Sikke dog en dejlig dag det var i går. Masser af sol og dejlig vejr. Så er livet sgu skønt 
 Vi cyklede en tur ud i kolonihaven, da vandet ville blive tændt. Der var rigtig mange mennesker derude, så det gav en lille idé om, hvad der venter til sommer. Det bliver great!!! Jeg kunne selvfølgelig ikke lade riven og diverse værktøj stå… måtte lige rive lidt og så´n. Tænk at noget så trivielt og kedeligt som havearbejde kan tænde mig sådan. Det er ikke engang primært pga kalorie forbrændingen. Det giver bare et kick, jeg ikke lige får fra andet. En tilfredsstillelse.

Viktor kan blive helt bleg, når han vurderer, at der skal laves vildt meget. Og når man har fjernet ukrudt, kan man gøre det samme igen ugen efter. Så´n ser jeg det slet ikke. For mig er et helt fint, at det er en ongoing proces. Før første gang i mit liv, har jeg fundet noget, hvor processen er vigtigere end produktet. Det er eddermame stort! Håber, det holder ved.
 Kan se mig selv ude i haven hele sommeren – enten maler jeg huset, gør rent, luger ukrudt, planter blomster, nulrer med agurker og tomater…. Eller også ligger jeg henslængt i min hængekøje og nyder vejret. Alle alternativerne er lige fristende. Hvor er det fedt at brænde for noget andet end mad og træning!!!

Ja… så livet er fedt. Maden knap så fed :-)  Men det går alligevel. Jeg taber mig ikke, og lige pt er det vigtigt. De sidste kg kommer nok en dag. Gad faktisk godt have min menses igen.. så ville min vægt jo være passende. Er i skole lige nu. Skriver opgave om deltagerkultur på nettet… eller burde.
 Kunne selvfølgelig bruge min blog som eksempel. Den er da brugergenereret og der er da lidt deltagerkultur i kraft af kommentarerne

Nå… skal egentlig spise madpakke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar