lørdag den 24. marts 2012

Forårs optimisme

Hvor er det da fantastisk med det dejlige solskin. Det påvirker bare humøret så meget. Var i Viborg i går med Viktor. Drak en caffe latte – endda uden at tjekke, om den var på sødmælk!!! Vi spiste også sandwich uden probs. Vi havde en rigtig hyggelig dag – jeg havde masser af overskud, selvom der var mange mennesker pga det fine vejr. Det var en fed ting at opleve

 I dag har den så stået på tøjvask, rengøring og støvsugning. Knap så sjovt – men for fanden det er fedt, når det er gjort. Vi gik en tur op i byen. Viktor ville give en kop kaffe på torvet, så vi kunne sidde og hygge som i går. Ja tak! Stresset blev jeg lynhurtigt. Havde så svært ved at magte alle de mennesker – og specielt rygerne pissede mig af! Var ved at ville hjem. Viktor fik dog overbevist mig om at blive. Jeg satte mig ned og fik skabt en ring omkring mig selv af ro. Efter vel 5 min. virkede det, og jeg nød at sidde i solen blandt alle menneskene Rart nok

Er jo i gang med at droppe ud af lykkepillerne. Glæder mig til at prøve at være fri for dem. Må overleve ved at være i solen i haven
stemningsbillede fra cafe i Viborg :-)

5 kommentarer:

  1. Hvor ser det skønt ud :)

    Hvor længe har du taget antidepressiv? Og har har nogle bivirkninger?

    Knus til dig!

    SvarSlet
  2. Det var så skønt :-)

    Jeg har taget dem af flere omgange i mange år efterhånden. Er trappet ud en del gange, men jeg har desværre fået det dårligt efterfølgende. Bivirkningerne er manglende følelser - og det er jo både godt og skidt :-) Derudover manglende sexlyst - og det er skidt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm ja okay, I see..

      Jeg har også manglende sexlyst, men den kommer lige så stille igennem i takt med, at jeg får det bedre..

      Hvad siger din læge? Måske nogle andre piller vil være bedre for dig? Min læge sagde, at man nogle gange skulle finde de rette - hvor man havde mindst mulige bivirkninger..
      Ved at trappe ned før tid, giver jo bagslag :(

      .. men jeg har jo ikke anoreksi på det niveau, du sikkert er på.. Så skal slet ikke spille klog.

      Det er bare trist, hvis du ikke kan få nogle antidepressive piller, der passer bedre til dig :/

      Slet
  3. Jeg har prøvet en del piller efterhånden. Jeg har det markant bedre, når jeg spiser dem.... men jeg er sgu træt af bivirkningerne. Burde kunne klare i hvert fald sommeren med hjælp fra solen. Så kan jeg måske nøjes med pillerne i vinterhalvåret. Det er i hvert fald mit håb :-)

    Får du piller? I så fald hvilke?

    SvarSlet
  4. Men det er jo vildt vildt nedtur :/ Både bivirkninger og vinter er jo en skidt kombi :/ Selvom sommeren er god at se frem til. Jeg glæder mig så meget! Jeg får helt sommerfugle i maven :)

    Jeg tager Sertralin 100 mg, jeg har gjort det i 3 mdr. De eneste bivirkninger jeg havde i starten var kvalme og ellers har jeg lidt fugtige håndflader og fødder.. Det kan jeg dog holde nede ved at spise sundt.. Bare en kop kaffe - en halv time efter - fugtige hænder og fødder :)

    SvarSlet