torsdag den 30. august 2012

blandede ligegyldige strøtanker


Som tiden går. Var ved læge forleden. Ser ud til, jeg har fået vendt den nedadgående spiral. Så jeg havde taget 700 gram på. Det er totalt nederen okay. Det er det rigtige at gøre. Nu skla jeg bare klø på, så den ikke falder igen. Gad virkelig godt vende tilbage til de gode gamle dage, hvor alt ikke var fokuseret på mad.

Ellers alt vel. Skal jo starte i skole i næste uge. Det skal jeg så alligevel ikke, da jeg skal noget med læger alle skoledagene. Skønt. Det ene er tandlæge. Det andet er tjek for tarm operation og det tredje er møde med sexolog. Er nervøs for det sidste. Skal sidde med Viktor og en fremmed og snakke om, hvorfor sex er så svært. Hvorfor jeg ikke føler lyst mere. Mine nedre dele er beregnet til tisse og skide. Slut færdig. Det er deprimerende, så på den måde bliver det okay at få sat noget i gang, så mit sexliv kan køre igen.

Skal til koncert i aften – DAD. Skønt. Om end jeg allerede frygter aftensmad ved forældre og æbleskiver til koncerten. Godt tanker altid er værre, end når ting opleves.

Håber, jeg er okay i aften. I går var vi i Århus, og jeg havde en af de der dumme dage, hvor jeg kan skrige, hvis jeg berøres af andre.

Nå… det var en lille update. Er træt, men må i gang med dagen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar