onsdag den 22. august 2012

druk


Drak mig i hegnet i lørdags. Sådan godt og grundigt. Normalt drikker jeg ikke. Jeg nyder ikke alkohol. Hvis jeg drikker, vil jeg være fuld, og det er altså ikke altid, jeg helt kan styre det. Har jo en fortid med masser af druk. Det var fint dengang; nu er jeg ældre og mere moden… J En gang om året er det dog tilladt at drikke mig stangerstiv. Vi mødes med et hold venner en dag i Randersugen, og så går det løs. Vi startede ude i kolonihaven, hvor vi fik døbt huset J Total hygge i det gode vejr.

Derefter gik det løs med druk – og lidt mad. Maden er heldigvis en lille prioritet, så jeg slap af sted med at lave tacos. Tanken om druk OG tung mad var for svær. Min kusine og jeg havde aftalt at forberede forskellige drinks. Jeg havde købt maser af light sodavand, så jeg følte mig nogenlunde sikker. Hmm… hendes drinks bestod så af juice og andre kcal rige drikke. Pyha, det var en overvindelse. Jeg har så svært ved at drikke kalorier. Det virker bare så unødvendigt. Men jeg gjorde det!!! Jeg drak. Og jeg spiste popcorn og saltstænger – og chips!!! Normalt hvis jeg spiser den slags, er jeg enormt kontrolleret. Kun en ad gangen i munden og der skal tygges grundigt. I lørdags gav jeg los. Jeg spiste sågar flere peanuts. Det var så fedt. Den følelse af frihed prøver jeg at holde fast i, når jeg får dårlig samvittighed over grådigheden.

Var i øvrigt skønt at være fuld. Drak så meget igennem, at jeg kastede op til sidst. Det er okay den ene gang om året. Næste dag var jeg knap så frisk J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar