lørdag den 25. maj 2013

det går bedre!


Jeg fik endelig lavet min bachelor færdig i går. Fik den printet, uploadet og sendt afsted. Sgu noget omstændigt noget. Men jeg gjorde det uden at flippe alt for meget over stress  Kan ellers ikke kapere særlig meget stress i disse dage. Forleden ved pc, chattede jeg over Skype  mens jeg skrev en besked på facebook og fik en sms, jeg ville svare på. Det blev for meget. Måtte lukke alt elektronik ned og begrave mig med en bog i stedet for. Jeg skal virkelig lære at begrænse mig selv og mine aktiviteter. Jeg ved jo, hvordan jeg bliver påvirket i tiden af for mange input. 
Det er bare så svært, når nu jeg er vant til at kunne jonglere med ret mange bolde i luften og ende med et godt resultat. Jeg synes, det er alt for træls at erkende, at jeg ikke kan klare det samme pres mere. Kommer det nogensinde tilbage? Måske har stress og spiseforstyrrelse skadet mig for altid?

Nåmen, godt jeg skal til Risskov på tirsdag og snakke. Det er begyndt at fylde alt for meget det der spiseværk igen. Jeg bliver påvirket af andres spisning. Var næsten ved at gå til i angst og panik i går, da Viktor proklameredes  han ville til bager. Det er næsten, så jeg synes, han er afskyelig, fordi han spiser. Det magter jeg altså ikke. Manden har et sundt og naturligt forhold til mad. Det skal jeg altså ikke fucke up! Heldigvis kender han mig, og han ved, min første panik forsvinder. Spiste endda en hindbærsnitte i går, selvom jeg oprindelig sagde, han ikke skulle købe til mig, fordi jeg skulle da virkelig ikke have en J

Humøret er en lille kende bedre i dag. Vi har været nede i byen to timer, uden jeg flippede eller fik det dårligt. Nu skal jeg slappe af, men det er jo meget naturligt. Jeg er mere optimistisk med fremtiden. Jeg tror på, det bliver bedre igen. Det er da fremskridt J

2 kommentarer:

  1. Dejligt at høre at det går lidt bedre. Og så vil jeg da ønske dig et kæmpe stort tillykke med færdiggørelsen af din bachelor. Er sikker på, det nok skal komme til at gå dig godt. Held og lykke på Risskov på tirsdag, håber I finder en hjælp til dig, så du kan komme på rette spor igen.

    SvarSlet
  2. Jeg går med samme tanker - om stress, spiseforstyrrelse, depression osv., kan have skadet ens overskuelighed for altid.. Fedt, at du forsøger at erkende, at det er sådan, det er i tiden, og så tage lidt hensyn til det. Har selv forsøgt at sygemelde mig fra mig selv, tage hensyn til mine begrænsninger for tiden og lægge mig foran fjernsynet - midt på dagen.

    Dejligt at høre, at du selv tænker, at det bliver godt at komme til Risskov og snakke på tirsdag. Jeg håber virkelig, det går godt, og at du får præcis den hjælp, som passer til dig. Og som Helena siger, så tillykke med færdiggørelsen af din bachelor :-)

    Knus

    SvarSlet