mandag den 17. oktober 2011

Magter det ikke....

Magter nul og niks. Er frataget energi - men er tilgengæld blevet tildelt rastløshed i stor grad. Kan sprænge i luften lige pludselig. Er ikke egnet til fin brug.... ej heller til almindelig brug. Havde den mest vidunderlige dag i går. Solen skinnede - og vi var på tur i kolonihaven. I dag står den på rengøring, tungsind og lektier. For lidt og for meget... Nå ja... Vægtøgning. Havde tabt mig for meget sidst. Det gider jeg da ikke. Alligevel er jeg døds angst for mad. Jeg får lyst til at ændre i kostplanen for at få for lidt. Jeg tør alligevel ikke, fordi jeg ved, det er for dumt, og fordi jeg er bange for at få for meget. Bruger alt for meget tankevirksomhed på mad.
Hader mad
Er næsten blevet sat stolen for døren i Risskov. De tænker, om det er for svært for mig både at arbejde med sindet og øge i vægt. De har sikkert ret - eller det har de. Det er for hårdt. Ingen tvivl. Men hvad så. Jeg skal jo øge de sidste kilo. Det er efterhånden 3-4 kg, jeg stadigvæk mangler. Burde jo bare tage dem på i stedet for at blive ved med at gå ned af. Jeg kender jo denne tur til hullets bund. Magter jeg mon det her liv? Det er hårdt. Ikke som forventet. Jeg vil!!! Jeg ved så ikke, hvad Risskov vil tilbyde. Vi skal snakke mere om det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar