torsdag den 22. august 2013

All we need is just a little patience....

Fordømte ventetid! For den da hvor er jeg dårlig til at være i venteposition. Jeg sendte jo min ansøgning til Randers bibliotek, hvor der var ansøgningsfrist i fredags. Jeg var klar allerede fredag kl. 12 til at høre, om jeg skulle til samtale! Forestil jer lige, hvor lang min weekend og de sidste dage har været. Magter virkelig ikke at vente mere. Viktor siger, jeg skal slå det ud af hovedet; jeg kan alligevel ikke gøre noget. Det er jo logik for burhøns, men hvordan pokker slår man noget ud af hovedet, der fylder så meget?

Ca. hver andet minut tjekker jeg mail. Det på trods af, at hvis jeg får en mail, så viser min telefon det. Hvis der intet ikon er på mobil, så er der ingen mail. Igen – logik for burhøns. Men ikke for mig. Hvad nu hvis alligevel? Så jeg tjekker igen og igen. Måske sender de svar med posten…. Så jeg tjekker posten jævnligt. Hvis der har været post en gang, så kommer han nok ikke igen senere. Logik for burhøns. Men ikke for mig. Nej, nej – jeg tjekker postkassen med jævne mellemrum.

Damn! Al min energi bruges på at vente. Der er kommet 500 ansøgninger. Femhundrede!!! Det er til 5 stillinger – men alligevel. Det er eddermame mange. Hvordan skal de få øje på mig i mængden? Og – så er der lige det der med, jeg endnu ikke er færdiguddannet…. Så – hvis jeg ikke får stillingen, så er alt håb ikke ude. Jeg bliver jo færdiguddannet om ½ år. Men jeg vil bare så gerne. Vil rigtig gerne have stillingen – og vil rigtig gerne have det der selvtillidsboost. Skrev over Facebook til en bibliotekar og spurgte, om de vidste, hvornår der ville komme svar. ”I løbet af ugen håber jeg J” lød svaret. Nu er ugen altså snart gået. Let me know!!!


Det her blev et lidt aparte indlæg. Har også andet på hjerte, så jeg tror, jeg opretter endnu et indlæg. To på en dag? Det er i sandhed nye tider J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar