mandag den 27. februar 2012

Gråt... grey... great? Nooot!


Gråvejr… hader det! For den da hvor det påvirker mig hurtigt det der vejr. I går var det helt forår med solskin og blå himmel. Det gjorde mig glad og fyldt med overskud og forhåbninger. I dag er der gråt og trist og depri. Hmm. Hvor er det godt, jeg trods alt kender til vejrets påvirkning på mig. Så er der pludselig mening med galskaben. Og så ved jeg, at det snart bliver bedre, når vejret vender. Gad vide hvordan jeg ville fungere med at bo sydpå, hvor der er sol hele tiden? Ville det holde alle depri tanker på afstand? Måske derfor jeg drømme om at bosætte mig på Bornholm J

Vi var ude i kolonihaven i går. For pokker hvor jeg glæder mig til forår og sommer. Skal lave så meget derude. Huset skal males. Haven skal laves. Hængekøjen skal indvies. Maden skal grilles. Kan ikke vente. Kom nu sommer! Mit semester slutter jo allerede til april, fordi jeg ikke skal skrive bachelor endnu. Så jeg har bare oceaner af god tid til næste semester. Normalt ville det skræmme mig fra vid og sans. Men ikke i år. For nu har jeg jo et projekt. Noget jeg rigtig gerne vil. Noget som gør mig glad. Noget som jeg kan dele med andre. Gør mig glad!!!

Har lige bestilt billetter til at se krysters kartel. Synes, de er vildt sjove. Skal af sted med kusine. Jeg tøvede i starten, da jeg synes, billetterne var sindssygt dyre. Det er sjovt, jeg er så mærkelig nærig med nogle ting. Hun sagde, det ikke var for dyrt, og vi skulle af sted. Og selvfølgelig skal vi det! Jeg glæder mig. Og nu hvor billetterne er købt, er jeg ligeglad med prisen. Altså noget mærkeligt noget med den der selektive nærighed. Forstår den ikke helt. Prøver at kæmpe imod den. Skal sgu ikke have mit liv styret af nærighed J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar