lørdag den 4. februar 2012

Sygdomserkendelse?

Har ikke haft den store skrivelyst. Det har været lidt hårde dage, og så gider jeg ikke skrive. Helt sært – men måske et billede af min fortrængning af det svære? Jeg vil jo gerne vise, at det hele går rigtig godt, og jeg vil rigtig gerne have det til at være sandt. Så hvis jeg fornægter det slemme, så findes det jo ikke?

Er startet på skole igen, og det er hårdt. Det er super fedt, men det er også hårdt at være på igen. At dele tog og bus med en masse mennesker. At forholde mig til andre mennesker igen. At have fokus på egen formåen igen. Har fået karakterer. Fik et 10 tal, og jeg var så glad. Helt oppe og ringe. Det andet fag fik jeg ”kun” 7. Nedtur. Er jeg virkelig dum? Er det ikke utroligt, hvordan 2 tal kan påvirke så forskelligt? 7 er en fin karakter. Det ville bare være nemmere, hvis jeg havde fået 2 10 taller. Så var jeg sikker på, jeg er klog. Hvad sker der for det? Det er tal!!! Det siger jo intet om min generelle formåen eller evner. Nåmen, det er vist et meget godt billede på, at det er svært at være i skole igen.

Skulle jo være afsluttet i Risskov i mandags. Behandler var syg, så det er udsat. Det var også mærkeligt. Nu var jeg jo opsat og gearet op til afslutning. Nu bliver det først 15/2. Det har fået sat gang i nogle tanker omkring sygdomserkendelse. Altså – det går jo meget godt, og jeg vil aldrig mere være syg/undervægtig. Det er da sygdomserkendelse? Og dog. Måske fortrænger jeg bare. Jeg ved jo godt, det kun går den forkerte vej, hvis jeg skærer hjørner af. Alligevel tænker jeg, at hjørnerne jo ikke er så store, så det går nok. Og måske gør det. Måske gør jeg det rigtige. Måske er det i orden at springe lidt mellemmåltider over for at have plads til burger og pomfritter  - for derefter at give Viktor de fleste pomfritter? Hvis det kun er i det små, så går det vel? Eller skal madplanen følges slavisk, fordi jeg endnu ikke er i stand til at regne ud, hvad der er korrekt at bytte rundt på. Nå, det hele er ikke så skidt. Jeg laver også gode beslutninger. Vi fik hindbærsnitte i går. Oh yeah J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar