tirsdag den 21. februar 2012

Tirsdag....

Overvejer hvad jeg skal skrive om. Synes, jeg har så mange tanker. Jeg spekulerer på, om jeg skal skriv et brev til hospital i Risskov. Tænker nogle gange på, at jeg måske trådte på personalet. Måske var jeg med til at skubbe lidt til en langtidssygemelding. Altås ikke med vilje. Men jeg siger, hvad jeg tænker… og jeg var nok også lidt kritisk. Jeg har ikke fortrudt noget, jeg har gjort eller sagt. Har jo heller ikke lavet noget grelt J Men jeg har tvivlet på visses faglighed… det må man gerne. Jeg tænker bare, at da jeg arbejdede som pædagog, kunne jeg måske godt have tænkt mig at høre efterrationaliseringer af nogle af dem, jeg ”behandlede”. Måske er det bare mig, der er en svagpisser J Måske har min opførsel slet ikke haft så dårlig effekt på personalet. Hvad mon så jeg vil med et brev?
Tænker for meget! Jo deeeet J Tankespind… det er, hvad det er. Tankespind om verden drejer rundt om mig… det gør den sgu ikke J Som en nævnte i går.. kan ikke huske hvem.. det er godt, vi ikke er centrum for verden – der er sgu alt for varmt og svært at være.

Jo jo….

Nå.. skriver også lidt opgave og udskyder at spise madpakke. Skal nok spise den. Giver bare en god fornemmelse at udskyde.

What else? Jo… skal til tandlæge på tirsdag. Har jo søgt om støtte til den der kæmpe regning. Nu vil en eller anden klinik se ved selvsyn, hvor slemt det står til. Ja…. Bare de giver lidt penge. Kunne sgu være fedt. Ellers ser økonomien godt nok lidt trang ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar