mandag den 13. februar 2012

Mandags-tanker

Sidder på skolen og har lige lidt tid, inden jeg skal ned og blive klogere på videnskabsteori. Pyha, bare ordet og jeg gaber. Sgu ikke alt der er lige interessant J Men det går nok. Min skole i dette semester varer 2 måneder, og jeg har 2 timer 3 gange om ugen. Det er da lige til at overkomme. Transport fra Randers til Aalborg varer næsten længere. Så er der tid til at læse – og spise madpakke. Altid hyggeligt at spise laaangsomt med mange mennesker. Sjovt med det der spisen langsomt. Det er så afhængigt af madtype. Noget mad spiser jeg i normalt tempo, mens andet bliver dissekeret både på tallerken og i munden. Rugbrød er uheldigvis en af de slemme, der tager lang tid, med mindre det spises med kniv og gaffel. Så spiser jeg normalt J Sgu da pudsigt. Jeg bliver ikke angst, hvis ikke jeg følger ”reglerne”. Det giver bare en fantastisk fornemmelse af tryghed at gøre det.
Nå… i morgen tager jeg fri fra skole og får besøg af min skønne niece. Vi skal ud og storshoppe. Det glæder jeg mig til. Selvfølgelig tænker jeg over maden, men jeg har besluttet ikke at planlægge noget på forhånd. Vi spiser, der vi har lyst, og tidspunktet er også ligegyldigt. Vi finder ud af det. Om ikke andet kan jeg jo altid nippe til en salat eller spise en sandwich. Lidt panikker det mig dog, at vi onsdag skal spise i Århus efter psykolog besøg og torsdag skal jeg på shopping med veninde, og så spiser vi også ude. Pyha. Det er pludselig tre gange på en uge! Men.. gider ikke panikke. Tager det som, det kommer.

Nå.. må hellere komme til time

Ingen kommentarer:

Send en kommentar