mandag den 21. november 2011

motivation

Den der plan med at skrive hver evigt eneste dag er gået lidt i vasken. Det er sjovt med motivation. Det ene øjeblik er man top motiveret – næste øjeblik har man helt glemt projektet. Motivation er en sjov størrelse. Gad vide hvad den kommer af, og hvordan man får den plejet, så man husker den oprindelige glæde. Nogle gange fortaber minderne sig i tåger. Hmm.. Ja ja.
Det er jo egentlig grundlæggende for alt dette. Motivation. Og dog. Hvis man kun kan blive rask af anoreksi gennem motivation, så er det eddermame en ulige kamp. Synes bare, der snakkes meget om motivation. Og hvis jeg glemmer motivationen, så glemmer jeg at spise…. Eller det bliver i hvert fald mindre vigtigt. Men hvordan skal jeg dag efter dag finde motivation? Der må være andre ting p spil end motivation og viljestyrke.
Nå – refleksioner over ikke rigtig noget kunne jeg fortsætte med. Men det er uinteressant i længden, og tydeligvis er det et forsøg på at få tiden til at gå. Jeg er på skole, og jeg er vildt træt. Har ikke lavet det store i weekenden… udover en masse praktisk i hjemmet, fordi jeg virkelig ikke magtede at skrive opgave, som jeg burde. Nå.. hej igen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar