tirsdag den 15. november 2011

Skide piller.... :-)

I morgen skal jeg til århus og vejes, have samtale med psyk og til diætist. Mange ting på en dag. Håber endda at have energi nok bagefter til at få købt noget tøj til en stor fødselsdag, jeg skal til senere i måneden. Hader at skulle vejes – og elsker det. Det symboliserer enden på en uge og starten på en ny. Samtidig er det enormt frygtindgydende. Skal jo helst ikke tabe mig. Det har jeg heller ikke denne gang. Jeg plejer at svinge et kg op den ene uge og et kg ned den næste. Og det på trods af jeg stort set spiser det samme hver dag og hver uge. Fatter det ikke. Måske noget hormonelt, der begynder at røre på sig. Har stadigvæk ikke fået menses, men mon ikke det snart dukker op. Nåmen… hader det der tal på vægten uanset hvad. Prøver at overbevise mig selv om, det er godt, når det går opad…. Det giver frihed. Hmm Ja! Sgu!

Har det ellers generelt bedre stadigvæk. Fontex er åbenbart vejen frem. Fint med mig. Gider ikke have det så sindssygt dårligt, hvis en lille pille hver dag kan løfte mit humør. Arghh. Ævl med mig. Hader det. Hader at skulle tilføre mit sind noget, som påvirker det så meget. Savner følelsesudsvingene. Men – er dog bevidst om, at alternativet trods alt er værre og uoverskueligt. Det gør det okay at poppe de skide piller. Nej, nej – ikke den slags skide piller… de er bandlyste og tak for det. Var sgu også upassende at få diarre her og der og alle vegne J Og således opmuntret videre i dagens tekst – at skrive problemformulering. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar