fredag den 11. november 2011

I have a dream

Jeg kan mærke, jeg har den her lidt hemmelige, pinlige og grandiose drøm. Drømmer om, at der er rigtig mange, der læser min blog. De nyder at læse om mine fremgange og mine kampe. De bliver duperede over min sproglighed og vil have mere. Tænk, om jeg lavede mine tanker til en bog en dag. Så ville man kunne læse i flere timer. Læse mine geniale tanker og finurligheder. Jeg ville blive inviteret på biblioteker og i boghandlere. Jeg skulle sidde og skrive autografer, og der ville alle mine læsere komme og fortælle, hvor meget jeg inspirerer dem.
 Jeg ville være så populær. Det ville ikke vare længe, før jeg blev inviteret i Go´ morgen Danmark. Der ville jeg få ros for min åbenhed og min kamp. Mit liv ville blive ophøjet, og jeg ville være glad og lykkelig, mens jeg fortalte om min kamp. Jeg ville være helt cool og uden fortrydelse og anklager. Folk ville nok tænke, at jeg da godt nok har været meget igennem og alligevel har jeg klaret mig så godt. Tænk at have flere psykiatriske diagnoser – komme fra kummerlige forhold – have en skod barndom – have en syg kæreste – få en stress betinget depression…. Ja – alt dette og så alligevel fungere så godt som menneske med god uddannelse, skøn kæreste og familie, gode venner og bekendtskaber, god økonomi…. Det hele. Det ville jeg blive rost for – og få anerkendelse fra fremmede mennesker.

Back to reality woman. Kunne være, jeg skulle starte med at skrive noget oftere, så jeg ville være en blog, hvor folk rent faktisk kommer forbi og læser, fordi jeg skriver ofte. Ja, det vil jeg gøre. Så – fat mod mine 5 faste læsere. Flere er på vej

3 kommentarer:

  1. Jeg er i hvert fald glad for at læse om din kamp. Misforstå mig ikke. Jeg finder det ikke underholdende på den måde.. Det er spændende at følge dine tanker, og alt det du går igennem.
    Jeg håber at din drøm går i opfyldelse og ønsker dig alt det bedste.
    Mvh. Sofie

    SvarSlet
  2. Har du mon husket at tælle mig med under faste læsere?

    Kh Kath (fra daghospitalet) ;)

    SvarSlet
  3. Sofie - tak for tanken :-)
    Kath - av ja du læser jo også med! Tak for reminderen. Så er vi på 7 :-) :-)

    SvarSlet