torsdag den 17. november 2011

torsdag

Nå…. Fik slet ikke skrevet i går, selv om det var planen. Men det var en lang dag. Efter vejning, psyk og diætist mødtes jeg med min kæreste inde på strøget, og så blev der shoppet J Skulle finde julefest outfit; fandt alt muligt andet. Fint nok. Vi endte med at spise på cafe dernede. Oksehale suppe. Det lød såmænd lækkert nok…. Meeeen…. Ja ja. Brødet var fint J

I dag er så startet med vaske tøj og støvsuge. Skulle have været i skole, men det var så kort tid og skulle møde så tidligt, så jeg besluttede at blive hjemme.

Hov… slemme Bettina. Glemte jo vægttingen. Havde taget 200 gram på. Ja ja. Havde troet det var mere efter sidste uges store vægttab. Viser bare, vægten er upålidelig. Min nye plan er at øge, til jeg får menses… det har den positive effekt, at jeg håber, det snart kommer, så jeg kan stoppe med øgningen J Diætisten kom til at sige, hun synes, jeg skulle hurtigt tage de fem kg på og så overbevise psykolog om, at jeg skulle veje 3 kg mindre. Så kunne hun hjælpe mig med at tabe dem igen. Det var ikke smart sagt. Tror også, hun fortrød. Nu kværner mine tanker rundt om hvorfor hun sagde det. Måske for at give mig håb, så jeg tør komme på målvægt? Måske fordi hun synes, jeg er ved at blive alt for tyk og bør stoppe snarest. Hvad ved jeg?

Nå… vasketøj og lektier kalder. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar