søndag den 13. november 2011

søndag

Nåmen…. Burde skrive problemformulering, og det gør jeg da så sandelig også… på et tidspunkt J Lige nu er det så meget sjovere at opdatere min blog. Synes, det er lidt hyggeligt… og lidt lala. Har vist mistet fokus hen ad vejen. Nok meget reelt. Kan ikke kun skrive dårligdomme og så´n noget. 
Er lidt lala generelt, tror jeg. Havde tabt mig så rigeligt ved sidste vejning, hvilket jo er fjollet, eftersom der så er længere op til målet. Jeg skal indenfor 3 mdr øge med 5 kg. Hvis jeg gør det, så vil Risskov spendere yderlige 3 mdr. på mig til vedligehold. Derudover vil de hjælpe mig videre i systemet, hvis jeg skal have mere hjælp. Hvad alternativet til denne plan er, aner jeg ikke. Jeg bør nok bare tage på og så se, om ikke det hjælper på psyken og synet på mad. Jeg kan jo altid tabe det hele igen… J
Ja… det er planen lige nu. Motivationen er i top. Jeg vil tage på!

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker, at du skriver så meget igen, og jeg synes, det lyder som en rigtig god plan<3
    Knus

    SvarSlet