lørdag den 12. november 2011

saturday nights morning

Jo jo… indtil videre holder jeg min plan. Skriv en gang om dagen – så bliver det hele godt. Nå ja. Nemt nok. Dagen er jo ny endnu, så der er endnu ikke sket store skelsættende ting. Jeg stod op efter at have lagt og gasset i sengen. Skal endelig ikke for tidligt op. Måltider skal helst rykkes, så jeg tvinger mig til at blive liggende. Så skal der ses morgentv. Så det nye weekend show noget på tv2. Ikke videre imponerende. Dog lidt sjovt med en temmelig imbecil morgenvært… grønsvær…. Er det en by i Sverige??? Ja, ja… vi har jo hver vores særheder.

Efter morgenmad – det tager nu tæt på ½ time at konsumere 3 dl. Ylette med fibersund og mandler – gik vi over i byen. Der var eddermame koldt – men det er en smuk dag med sol og frost i vejret. Fik købt lidt leggins. Det var alt. Har stadigvæk svært ved at købe tøj. Skal jo blive tykkere (du er ikke tyk!!!), så det virker fjollet at købe tøj, som jeg måske alligevel vokser fra.

Nu spiser jeg så foran pc, før jeg går over på biblioteket og låner weekendens underholdning. Ja, det var det. Hej for nu og hej for dig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar