lørdag den 7. januar 2012

Fundet!!!

Hold nu op det internet er omsiggribende. Jeg er ved at skrive opgave. Overspringshandler selvfølgelig nærmest non stop J Prøvede at google indeksør, og fandme om ikke min blog dukker op som resultat nummer tre. Det er sgu da syret. Tænk der findes så lidt online indeholdende ordet indeksør, at min blog der nævner ordet en enkelt gang bliver fundet. Skræmmende egentlig. Der skal sgu ikke meget til. Min blog er selvfølgelig ikke så hemmelig, men jeg væger selv, hvor tydelig jeg vil være. Eller hvor anonym. Nu kan mine medstuderende søge på et så lille ord og finde mig. Ved jo godt, de ikke kan vide, det er mig, og hvis de kan, så er det okay. Jeg skriver ikke noget totalt privat eller top hemmeligt. Men det er sgu da syret. Hvis jeg fx skriver hele min kærestes navn, og så googler ham, mon min blog så dukker op? Tør ikke prøve J Nå…. Skriver videre J

2 kommentarer:

  1. Det er dælme da vildt! Meeen hvis du ikke er helt sikker på at du vil genkendes, så må du hellere fjerne dit profilbillede... ;-)

    Kh Kath (dagh.)

    SvarSlet
  2. Kath -
    Hæ, ja du har en god pointe der. Havde sgu helt glemt, jeg har postet et billede af mig selv. Ja, så ryger anonymiteten jo godt nok
    :-)

    Knus

    SvarSlet