lørdag den 28. januar 2012

Lørdags input

Vist godt nok jeg hoppede over pensionist træning i går. Havde vildt meget ondt i hovedet. Jeg får det cirka en gang om måneden, og det er totalt invaliderende, når det står på. Jeg kan ikke andet end at ligge og vente på, det går over. Piller hjælper intet. Sover heldigvis en masse. Er kun vågen, når jeg skal spise. Det sker så ganske ofte J

Så – i går blev tilbragt på sofaneseren med tv kørende. Så endda håndbold J

I dag var det svært at komme ud af fjerene. Tankerne handler stadigvæk meget om mad. Hvis jeg bliver liggende i sengen længe, så udskyder jeg jo dagens måltider. Perfekt. På den anden side er det dovent at blive liggende. Ambivalensen igen. Har vænnet mig til, at sådan er det lige nu. Gider ikke bebrejde mig selv en hel masse. Det er for nemt at dunke sig selv oven i hovedet. Det gør jeg ikke. Jeg accepterer, at mit hoved er fyldt med vanvittige irrationelle tanker. Håber bare, de bliver formindsket med tiden.
På mandag skal jeg så til sidste samtale ved psykolog. Sidste vejning ved sekretæren også. Det bliver sgu lidt mærkeligt. I 2 år har Århus været mit andet hjem. Nu skal jeg ikke derned mere. Sært. Men fint. Nu koncentrerer jeg mig om Randers og Aalborg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar