torsdag den 26. januar 2012

Logik/irrationel.... lyder bekendt :-)

Man skal jo ikke til træning, når man har ondt i knæet. Det er da logik! Ikke? Hmm. Lidt sværere for mig at forstå. Var ved læge. Henvisning til ortopæd og røngten. Skal bruge knæet og holde op, når det gør ondt. Så kan jeg da godt træne? Viktor siger NEJ med store bogstaver endda. Måske fordi jeg har tabt mig lidt. Ved jo godt, jeg skal blive hjemme. Er bare så bange for at blive doven og lad og tyk. Pyha. Hvad sker der for den irrationelle tænkning. Brugte masser af lang tid med psykolog på at tale om netop dette. Det er jo ikke enten eller. Det er en pause. Jeg kan starte igen. Jeg bliver ikke en sofakartoffel. Forærede min søster mine spinning sko i dag. Håber, hun kan holde bedre styr på det end jeg J Mon ikke. Savner at spinde. Men jeg har fået fred med tanken om, at det kommer jeg nok ikke til igen i dette liv. Fred være med det. I dag. Måske noget andet i morgen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar