torsdag den 19. januar 2012

Torsdags tanker

Så blev det torsdag. Har tonset lidt rundt i storcenter. Erindres den maniske traven rundt før i tiden. Never again. Holdt fokus på forretninger og tog sågar bus ud og hjem. Det var heldigvis et nemt valg, fordi det pissede ned J

Glæder mig til at skolen begynder igen. Glæder mig til at være en del af noget større igen. Bevares – det er fint med ferie. Nu synes jeg så, jeg er klar til at komme i gang igen. Dette semester skal jeg følge både mit gamle og nye hold. Det er sgu fint, det kan arrangeres på den måde. Er jeg glad for. Glæder mig!!! Betyder altså en del at være en del af et fællesskab. Så kan jeg så brokke mig om en måneds tid over, der er for mange lektier og bla bla bla. Den tid den glæde…. Eller hvordan det nu lige er J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar