mandag den 23. januar 2012

Ring nu til lægen!

Ring nu til den læge! Knæet igen. Skadestuen bad mig jo ringe til min læge mandag med henblik på yderligere undersøgelse af knæet. Jeg kender rutinen, så jeg havde egentlig planlagt at undlade at ringe. Nu gør mit knæ så hammerondt, og det skræmmer livet af mig. Ved godt jeg er nødt til at tage det seriøst, men jeg magter det altså ikke. Gider ikke flere skavanker. Kan slet ikke holde tanken ud, hvis det skal opereres. Kan jo ikke bevæge mig så. Slet ikke at jeg bevæger mig særlig meget pt, for det gør jeg virkelig ikke! Men den smule jeg trods alt bevæger mig, kan jeg slet ikke holde ud, hvis det skulle fratages mig. Pyha. Dumme tanker der stadigvæk præger. Tænker lidt på hende den spiseforstyrrede, der har skrevet nogle bøger. Mille hedder hun, Hun blev jo nærmest rask, da et biluheld tvang hende i seng. Så er der sgu ikke rigtig noget at gøre. Og med den i mente vil jeg nu ringe til min læge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar