tirsdag den 10. juli 2012

dumme tykke mave


Jeg føler mig kæmpe. Jeg må have taget så meget på. Jeg er ikke blevet vejet i en måneds tid. Viktor er bange for, jeg har tabt mig. Jeg er sikker på, jeg har taget på. Jeg føler mig så stor. Synes min mave bare buler ud. Spiser lidt mindre. Trækker maven ind konstant. Gør ondt efterhånden. Spænder altid i maven normalt, men nu suuuuger jeg den ind. Har svært ved at slappe af og lave ingenting. Hvordan kan jeg undgå at motionere, når jeg har så stor en mave? Jeg burde shoppe løs og trave rundt i stedet for at fede den endnu mere med en bog. Fuuuuck de er tunge de følelser i dag.
Prøver virkelig at holde fast i kostplanen. Jeg ved jo godt, at det jeg ikke får i dag, bliver endnu sværere at få i morgen.

Har dårlig samvittighed over, jeg ikke er ude at pukle i haven. Men jeg vil jo gerne, at den er et fristed – ikke et sygt sted til kalorieforbrænding. Ja, ja – flot undskyldning for ikke at lave noget. Undskyldninger dem er der sgu styr på. Kom nu i gang.

Har ryddet op og rendt op og ned af trapperne – men vil have mere. Mere motion – mindre mad tak!!! Gider ikke leve med den mave. Kan ikke kigge på den. Mærker den helle tiden. Har skiftet bukser, men den er der jo stadigvæk og stritter.

Måske er min kropsopfattelse lidt alternativ. I Bulgarien var der en ”tissekone”, der rørte mig på maven. Jeg troede, hun gjorde det, fordi hun troede, jeg var gravid. Det viste sig, at hun rørte ved mine bukser, fordi hun syntes, de var flotte og specielle. Viktor mente, jeg var helt skør. Ingen ville tro, jeg er gravid, siger han. Jeg ved ikke… maven fylder jo…. 
Nå…. Sådan kan livet altså også være. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar