tirsdag den 31. juli 2012

syg? Nope - ikke idag!


Sikke en kold dag. Fryser helt vildt – er vildt træt. På vej til at bliv syg? I think not. Udskyder det. Mener at have så meget kontrol over min krop, at hvis jeg skal være syg, så venter jeg til fredag, hvor jeg ikke skal noget. I morgen skal jeg være sammen med veninde, og torsdag skal jeg super shoppe med niece. Så kan først være syg på fredag. 
I dag tager Viktor og jeg i bio og ser Batman. Var totalt verliebt i Batman 2, så jeg har høje forventninger. Bio betyder slik, og det er godt nok…. Ja ja! Jeg skal have hamret nogle nemme kalorier indenbords. Det begynder at fylde for meget. Begynder at lede rundt på nettet efter kalorie indhold på forskellige ting. Er meget fristet til at bruge madlog igen. Gør det ikke. Vil ikke det helvede igen. Men for den da det er fristende.
 Gad vide hvorfor jeg får dette voldsomme behov for kontrol igen. Fordi du ikke følger planen, Bettina. Det er indlysende. Logik for burhøns. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar