fredag den 27. juli 2012

vejedag


Dagen efter trættere end træt gik jeg kold. Hele natten havde jeg hovedpine, og da jeg vågnede hang de fast. Så der lå jeg på årets varmeste dag! Hele dagen tilbragte jeg foran tv i sofaen skiftevis sovende og spisende. Min søster ville komme på besøg, men det kunne jeg så ikke. Øv. Jeg ville også have malet mere ude i koloni, men nej. Jeg var sendt til tælling i den grad!
 Heldigvis blev torsdag bedre. Jeg fik malet i koloni.


I dag var så vejedag ved lægen. Har frygtet det. Ved jo godt, jeg har tabt mig, men jeg ved også, jeg indeholder meget vand grundet varmen. Håbede både, jeg havde tabt mig/taget på. Total ambivalent. Gad jo ikke have taget på, når jeg troede, jeg havde tabt mig. Gad heller ikke have tabt mig, for det har jo konsekvenser herhjemme. Vægten sagde, jeg har tabt mig 600 gram. Så – det er vist lige i midten og ganske okay J Så ser jeg næste gang, når vejret er anderledes, og jeg har spist anderledes. Skal jo tage på.
Har været i koloni hele dagen og male med min mor. Ren hygge. Nu er jeg så træt 

1 kommentar:

  1. Kære Bettina
    Rigtig fin blog, følger dig troligt :)
    Håber meget for dig at du får din psyke til at samarbejde med dit ønske om at tage på.
    Jeg håber ikke du fornærmes af dette spørgsmål, men hvor meget vejer du?

    SvarSlet