fredag den 28. september 2012

slik på en torsdag!


Træt i dag. Er vist alligevel gået hen og blevet en smule syg – eller lidt forkølet. Blev hjemme fra skole i går. Det var vildt svært. Vil jo gerne i skole. Kan blive noget så bange for, at hvis jeg bliver hjemme en dag, ja så kommer jeg aldrig mere i skole. Sort/hvid? Jo deeeeet.

Nåmen, dagen blev brugt på sofaneseren. Vi har sagt vores tv op, så indtil vi får leveret nyt signal, så kan vi kun se de gratis kanaler. Det er der sgu ikke meget sjov i. købte et par serier på DVD, som så leverede underholdning til os hele dagen. Ret rart egentlig – og specielt rart at være inde, når det regner så meget, som det gjorde i går.

Fik så ikke helt spist nok i løbet af dagen. Endte med at foreslå slik til aften, så jeg var sikker på at have fået nok kalorier ind. Det fortrød jeg flere gange. Hvor grådig er jeg lige!!! Hmm. Fik ikke lov at sige fra igen. Spiste slik, mens vi så Mirror Mirrog med Julia Roberts. Fin film i øvrigt.

Aftensmad magtede vi ikke, så vi lavede havregrød. Det er så overhovedet ikke Viktors favorit, så han gav op efter halvdelen var spist. Jeg kunne ikke finde ud af at spise op, når han ikke gjorde, så jeg stoppede også, da han gjorde. Der havde jeg så kun nået at spise 1/3, fordi jeg spiser så langsomt. Ja ja… fik da trods alt noget mad.

Har ellers haft rigtig gode dage, hvor mad og udseende ikke har fyldt så meget. Nu popper det så op igen med stor kraft. Håber, der kommer til at gå længere og længere mellem, det popper op, så de gode perioder blivere længere.

1 kommentar:

  1. SHIT hvor kender jeg godt den sort/hvid følelse... Hvis man bliver hjemme den ene dag, så kommer man aldrig mere afsted.. Så kan man ikke :s

    SvarSlet