torsdag den 29. september 2011

En epoke er slut

Så gjorde jeg det sgu J Jeg sagde farvel og på aldrig gensyn til daghospitalet. Det er en lettelse. Jeg tror på, det er den rigtige beslutning, men det er jo kun tiden, der kan vise om, det er korrekt. Behandler var okay med på det og forøgede hyppigheden af samtaler. Så lige nu er jeg i frit fald… eller forhåbentlig bare fri… skal sgu ikke længere ned. Vægten skulle jo have vist plus 1 kg, idet det er 14 dage siden, jeg er blevet vejet. Det gjorde den så ikke. Den var gået lidt ned igen. Så nu er der igen mere end 2 kg til målvægten. Jeg er vist snart tvunget til at forholde mig konstruktivt til den målvægt.

Måske er det sørgmodigt at stoppe… kun måske. Fordi jeg føler egentlig ikke sorg. Bare lettelse. Den der 1 dages behandling er en underlig størrelse, hvis man har brug for mere hjælp. Det er som om lige at lugte til noget – men ikke rigtig smage på det. Er ikke egnet som rollemodel for nye spiseforstyrrede. Nope – not me. Jeg er sgu min egen J Trænger bare til at være mig selv. Me myself and I.

Da jeg kom hjem efter dh, inviterede jeg kæresten på hindbærsnitte ude i koloni paradiset. Det var ikke verdens nemmeste at spise den, når nu jeg havde fået alt til frokost ned i Århus. Men jeg gjorde det, og jeg spiser ikke mindre eller mere på et andet tidspunkt. Jeg vil sgu fandme ud af det her spise halløj. Mit liv er bedre end det!!!

3 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på, at du nok skal klare det!!! Du er så sej! Og kan godt være, at du ikke selv synes det, men jeg synes, at du er et fantastisk forbillede. Det er du for mig i hvert fald <3

    Knus Kat

    SvarSlet
  2. "Er ikke egnet som rollemodel for nye spiseforstyrrede."
    Hvad skal det betyde?

    SvarSlet
  3. Magter ikke opgaven. Er ikke rask nok til, at mere syge kan "lære" af mig, som jeg har lært af de, der er kommet længere i behandlingen end jeg.

    SvarSlet