fredag den 16. september 2011

valg og grupper

Så blev DK endelig overtaget af en mere venligsindet regering – endda med en kvinde ved roret! Det kan da kun blive godt. Kunne bare godt lige tænke mig, hvis hende der Helle blev lidt mere feminin. Sjovt som kvinder med magt skal ligne mænd. Hun er jo en supersmuk kvinde – og det skal hun da stå ved i stedet for at gemme sig med tilbagestrøget hår og ”uniform”. Kom tilbage Gucci Helle J

Anyway – det er fedt. Jeg lærer aldrig at forstå, at seriøse og intelligente mennesker kan overveje at stemme på højrefløjen. Jeg tror på, vi er stærkest, når vi står sammen og hjælper hinanden. Vi løfter i flok…. Og det siger kvinden, der er så træt af andre mennesker, at hun overvejer at droppe alt, der bare minder lidt om grupper. Det er nu ikke, fordi det bare er mig, mig, mig det handler om. Mere bare fordi jeg ikke længere magter, at det er andre, andre, andre det handler om. Jeg er så træt af selvpillere. Jeg var på cafe i dag, hvor der sad et par kvinder og snakkede helt almindelig venindesnak. Jeg var ved at gå til. Gider ikke høre om selvværds og selvtillidsproblemer. Gider ikke sætningen: ” Nu skal jeg til at tænke mere på mig selv” eller ”Nu er det vigtigt, hvad jeg vil” – eller ”nu ser vi, om det er godt for mig” Arghhhhh. Har vist fået gruppe fobi. Magter ikke mere. Prøver at se det som et sundhedstegn. Jeg er jo meget ansvarsfuld i en gruppe. Påtager mig hurtigt omsorgsrollen. Måske er jeg ved at bryde ud af den rolle, og så er det måske nemmest at bryde helt ud af grupper for så at vende tilbage ny og forbedret – og en smule mere mig, mig, mig orienteret J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar