fredag den 2. september 2011

Alphabeat og Aqua


Var til koncert i går i Hobro til ambufest. Party med Alphabeat og Aqua. Vi var af sted med flere skønne, skønne mennesker. Det var bare så fint. Havde godt nok ondt i fødderne efter at have gået rundt hele dagen. Var jo i Risskov først til 1 dags behandling. Har åbenbart fortrængt det der koncept med at gaine vægt. Havde tabt mig. Ved jo for pokker den der spiseplan er for lille, men alligevel skal jeg følge den. Skal tale med diætist om en uge igen. Hvis jeg bliver ved at tabe mig, skal den jo sættes op. Vil jo gerne lige tage de sidste par kilo på (så gør det dog!!!)

Jeg mødte Viktor i Århus, og vi shoppede rundt og fik frokost. Fik en angstprovokerende stor spinat pandekage med fyld. Spiste den dog!!! Vores tog til Hobro var aflyst – tak for røv. Det var derfor temmelig sent, inden vi var i Hobro. Men til ambu koncert kom vi. Det var vildt sjovt. Bandene er jo fede – og gang i den. Jeg er jo vild med at danse rundt (forbrænde, forbrænde…. Nå nej) Kunne næsten ikke gå, da vi skulle hjem. Dumt med høje sko – men meget smart.

Var sjovt med alle de minder der er på ambupladsen. Jeg er jo kommet der, siden jeg var barn, så der er minder overalt – og bekendte mennesker. Perifere bekendtskaber hilser pludselig lystigt J en ting ambu festen er kendt for er æbleskiver. Det er spejderne, der hjemmelaver dem; de er stegte i så meget margarine, at de nærmest er friturestegte J Det var vores aftensmad. Værsgo. Jeg spiste to… alt for lidt. Men jeg spiste fandme to æbleskiver med fedtet drivende ned ad hagen (Ja, ja – overdrivelse fremmer forståelsen) Viktor var vild med dem. Han fik min den 3. jeg synes, det er s fedt, når vi kan dele sådanne oplevelser. Endelig smagte han de æbleskiver, jeg har talt så meget om. De er altså en helt institution i Hobro J

I dag var hård at vågne op til. Dog ikke hårdere, end jeg cyklede i haven. Havde først visit en times tid af kusinen. Hun var også med i går, så hun var lige så baldret og havde en velfortjent pause fra arbejde J Derefter i gang med lugningen. Efter et par timer måtte jeg give fortabt. Er eddermame brugt. Lytter til min krop, når den skriger pauuuuse!!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar