onsdag den 31. august 2011

Rask ikke rask

Hold da fast hvor er der gang i mit hoved. Jeg kan slet ikke finde ud af at tage beslutninger. Jeg bliver stresset ved tanken om forandringer. I denne uge skulle jeg tage stilling til, om vi skal opsige vores kabel tv til fordel for parabol. Hvordan vælger jeg rigtigt??? Ingen anelse. Okay - parabol er dyrt lige nu, men pengene er hurtigt tjent ind igen. Hvad så hvis det ikke virker? Kan vi selv ordne parabolen? Er det dumt at opsige kabel tv, selvom vi ikke ser det? Bør vi overhovedet have betalings tv. Er det egentlig i orden at følge med i DUM? Er det mere cool ikke at have tv. Hvad hvis parabolen driller? Kan vi købe den rigtige??? Sådan fiser tankerne rundt inde i mig.

I dag i kvickly have de nogle krukker og bakker på meget tilbud. Jeg har længe kigget efter dem, da de er praktiske ude i haven. De var sat 80 kr. ned, så der burde jo slet ikke være diskussion om at købe dem eller ej. Alligevel tog det mig så lang tid at beslutte mig. Skal jeg, eller skal jeg ikke? Jeg har jo ikke brug for dem lige nu, men på den anden side er det jo billigt. Og jeg har jo villet have dem længe. Måske fortryder jeg, hvis ikke jeg køber dem. Men er det ikke vildt overdrevent at købe dem nu, hvis ikke jeg synes, de er fede til sommer? Hvad kan jeg opbevare i dem? Måske der kan være kiks i dem. Det er da smart. Men hvad nu hvis jeg ikke køber dem, og der så er mus i kiksene. Så fortryder jeg jo, jeg ikke købte dem. Måske skal jeg bare vente og lade min mor købe dem til mig...... Blah blah. Det er altså ting, der endte med at koste 80 kr!!! Det er jo ingen penge. Hvorfor fanden skal jeg igennem alle de latterlige tanker, før jeg kan beslutte mig.

Jeg kan godt huske, at jeg døjede med de her tanker, før jeg blev helt tynd og var helt ligeglad. Nu er jeg opfedet, og tankerne er der i den grad. Fuck!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar