tirsdag den 30. august 2011

Det der valg

Aiii - jeg er bare nødt til at komme af med min harme. Det handler slet, slet ikke om anoreksi - og er det nu okay i en blog omhandlende anoreksi? I don´t give a damn :-)

Nåmen.... valg. Jeg er så´n i det små interesseret i politik. Har trådt mine politiske sko i både SFU og DSU. Jo jo :-) Jeg synes ikke, det er ligegyldigt, hvem der sidder og bestemmer over vores land. Jeg er klar over, at der selvfølgelig laves mange kompromisser, men jeg syns nu alligevel, det er rarest, hvis der sidder nogen derinde, der har holdninger, der harmonerer mine.

 - men for fanden da hvor det pisser mig af, at det ser ud til, at partierne kun kan snakke om dem selv og deres politik ved at nedgøre de andre. Hvorfor er det blevet sådan? I den virkelige verden er det jo ikke de mest intelligente mennesker, der fører sig frem på den måde. Hvis den eneste måde jeg kunne føle mig god på var ved at rakke ned på andre, ja så var jeg sgu da hurtigt blevet stemplet som sociopat. Jeg var i hvert fald ikke et menneske, som ville være rar at være sammen med for andre.

Men hvis man er politiker, så er det åbenbart helt i orden at nedgøre andres politik for at gøre sig selv bedre.Tror de virkelig, befolkningen er så skide dumme, at vi ikke ved, hvad vi vil have - men kun kan opfatte, hvad der er skidt? Har de der politikere aldrig været på de mest grundlæggende pædagogiske kurser? Og det er desværre samtlige politikere, der fører sig frem på den måde. Jeg syns ikke, det har været sådan altid. Måske er det mig - men det virker som om, der er gået helt amerikanske tilstande i den. Hmm...

Udover min harme over politik, så går det sgu meget godt. Stille og roligt egentlig. Er jo stoppet i Risskov i 3 dags behandling. På torsdag skal jeg derned i 1 dags behandling. Udover det og besøg ved psykolog, så går jeg til diætist. Jeg har overgivet mig, og nu vil jeg være ærlig og få helt styr på det mad pjat. Det er jo bare mad :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar