onsdag den 24. august 2011

24 augsut


Jeg var til afsluttende samtale i Risskov i går. Det er procedure, når de 16 uger er ved at være gået. Jeg har jo bare torsdag og fredag tilbage, inden jeg starter i 1 dags behandling. Der var ikke de store overraskelser til samtalen. De havde regnet på min vægt; jeg havde gennemsnitlig taget 13 gram på om ugen J Så er der sgu lang tid til de sidste par kilo. Efter mødet hentede svigermekanikken os, og vi kørte til Randers, spiste frokost og var i haven. Det var sgu helt fint at tilbringe en hel dag med dem. Det er noget nemmere, når der er noget fælles tredje at forholde sig til.
Min skole starter jo snart. Jeg kan næsten ikke vente. Glæder mig altså til at komme i gang med at nørde igen J Kommer lige til at tænke på smølferne. De er jo oppe i tiden. Hvis de blev opfundet i dag, så er jeg sikker på, de ville lave en nørdesmølf. Det ville jeg være. Ikke en smart hipster smølf – nope not med.
Hæ – som tankerne hopper. Det er fantastisk at følge. Nyder også andres hoppende tanker. Specielt hvis de er lidt … ikke dumme… naive! Så et helt fantastisk program i tv i går omhandlende semi kendte kvinder/snotforkælede døtre og deres mødre. Og de siger, at der ikke er noget i tv J I går var der hoppende tanker fra både døtre, mødre, unge mødre og singler. Underholdende tv. Elsker og hader den slags uforpligtende og temmelig tå krummende tv. Måske lidt som gyserfilm og rutsjebaner. Man er vild med suset og gyset, om end det er sindssygt skræmmende. Men altså –  er vild med den slags tv. Har dog nået grænsen, når de sender programmer, der kun handler om unge, der får penge for at te sig mest åndssvagt, når de er fulde. Det er da et symptom på et sygt samfund? Nå, nå – så blev man da lige lidt politisk korrekt. Hvad fanden var det, jeg ville sige med alt det crap? Hæ – hjernedødt tv træner ikke korttidshukommeren :-9
Nå… læser lidt hjernedøde debatter på nettet og får tiden til at gå. Trænger til lidt afslapning efter hyggedag med søster.

1 kommentar:

  1. Hold da kæft en overskrift :-) Hvem sagde hjernedød???

    SvarSlet