mandag den 22. august 2011

Sidste mandag i Risskov

Ja... som overskriften antyder, så er det sidste gang, jeg skal i daghospitalet en mandag. Jeg har ikke lyst. Jeg gider ikke. Vil hellere makke i haven :-) Damn, jeg er da vild med at være derude. Allerhelst vil jeg vinde en rejse til Mexico - 14 dage på all incl. hotel. Det er da en winner.

Typisk mig. Har svært ved at afslutte noget. Synes bare, det er hø. Vil en helt masse andet i stedet for. Måske for at passe på mig selv. Tjah. Jeg afslutter jo heller ikke helt dernede. Jeg skal jo stadigvæk til behandling en gang om ugen, og jeg skal fortsætte med at have samtaler med psykolog. Det hele skal nok gå. Som jeg sagde til kæresten i går, så har vi jo det fede liv. De eneste ting der mangler er hans sundhed, min spise og sex. Han mente så, det var de 3 ting, der var livet :-) Typisk. Jeg synes jo nok, kærlighed er livet. Og det har vi. Uden at lyde alt for frelst, så er jeg altså skide taknemmelig over, al den kærlighed der er i mit liv! Jeg har det jo godt. Skal bare have styr på det der med spisning. Og herreste gud - hvor svært kan det være???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar