tirsdag den 30. oktober 2012

bare... tanker.


Det er vist længe siden, jeg har skrevet. Har ikke haft det sindssygt godt. Er træt og mangler energi. Tænker en masse. Grundlæggende har jeg det såmænd fint, der er bare så mange ting, der ikke lige spiller efter klaveret. Mit knæ driller igen. Måtte på krykker i fredags, da det låste sig fast igen. Hader hjælpeløsheden. Er heldigvis okay igen. Det gik hurtig over denne gang.

Sexolog var vi til i dag.
 Synes, det er svært at forholde mig til lyst og sex, når nu jeg synes, jeg er klam. Altså min krop er klam

Mit jeg – eller mit selv er jeg tilfreds med. Synes egentlig, jeg er et okay menneske. Men min krop! Jeg sammenligner mig stadigvæk med 18 årige. Og de er altså noget strammere i betrækket end jeg er. Burde sammenligne mig med jævnaldrende – det ved jeg godt. Det gør jeg bare ikke. Og hvis jeg endelig gør, så er jeg meget tykkere end dem. Tyk, tyk. Tyk. 
Hvad vil jeg så gøre ved det? Måske forsøge at acceptere det. måske er jeg tyk – og hvad så? Jeg er jo et okay menneske uanset hvad. 
Sexolog mener, jeg skal prøve at tænke rare og gode tanker om mit fysiske jeg. Skal smøre min krop ind i creme og tænke rare tanker. Inden sengetid skal jeg tænke på tre fysisk gode ting ved min krop. TRE! 
Jeg kan på stående fod ikke finde en eneste. Øvelse gør mester … håber jeg.

På den positive front er min søster rask igen. Skønt!
Begravelse af far er overstået. Veloverstået endda. Godt jeg var med. 
 I går var jeg med veninde på cafe og drikke varm kakao
Jeps – ikke kaffe uden kalorier… men varm kakao med fløde! Sådan. 
Jo, der er da også positive elementer, om end de er lidt skjulte pt. Sikkert grundet vejret. Magter ikke gråvejr 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar