mandag den 19. november 2012

magter nada....


Jeg tror, jeg har den mest elendige dag i lang tid. Gid det snart gad blive nat, så jeg kan sove, og der kan blive morgen, hvor det hele forhåbentligt ser meget lysere ud.

Jeg er træt, ugidelig, sur og mangler energi. Magter intet. Gider slet ingenting. Alt er bare… skod!!!

Mennesker skal flytte sig, så de ikke går i vejen for mig.
Folk med rollator bør blive hjemme.
Rygning og bappen på damp cigaretter skal forbydes.
Jeg skal ikke tage stilling til skide aftensmad.

Hvis jeg ellers stadigvæk fik min menstruation, så ville jeg mene, jeg led af alvorlig pms i dag. Gad vide om kroppen stadigvæk producerer hormonerne, der giver pms, når jeg ikke har menstruation? Nok ikke. 
Burde også snart tage den vægtøgning, så jeg kan blive kvinde igen. Måske har manglen på menses noget at gøre med mangel på sexlyst… Det er sgu nok ikke helt utopisk at tro på.

Anyway…. Crappy, crappy dag.

En eller anden – start et skænderi med mig, så jeg kan få lov at rase ud.
Eller – lad være. Kommer nok til at sige en masse, jeg ikke mener…. Burde starte en slåskamp. Nogen der vil slåsse???

6 kommentarer:

  1. 1. Sex!? Hvad er det? :-P ;-)
    2. Alle fire punkter skrevet med skråt BURDE være lov - altid - for evigt - og især på sådanne dage!

    Du må gerne give mig en sviner; hvis du lige forbereder mig på, at det er en aftalt sviner? Og hvis du vil stå til rådighed, når jeg skulle få brug for at give en det samme??

    Håber din søvn bliver god <3

    SvarSlet
  2. Hvor er du sød :)
    Tak for tanken. Dejligt at jeg ikke er den eneste i verden, der har et til tider anstrengt forhold til andre :)

    SvarSlet
  3. Uhh hvor man kender de dage hvor alt bare bliver gjort forkert, og man har bare mest af alt lyst til at skrige af alt og alle.

    Håber dagen i dag har været noget bedre! :)
    Kram

    SvarSlet
  4. Thаt's where the Aurawave and its ability as a TENS annoyance stand-in, and can be just now as damaging to us physically.

    Here is my website aurawave reviews

    SvarSlet
  5. That's where the aurawave and its index as a TENS pain in the neck substitute can help oneself the dead body to handout natural" painkillers" called endorphins, which helps the wit delivery more or less natural nuisance reliever.

    Also visit my web-site - http://www.imasturbate.org/social/blogs/user/CleoirRodm

    SvarSlet
  6. aurawave is one of mаny TENЅ units useable on the food markеt, but portiοn of what initiаlly
    sеt it asіԁe fгom the galvаnizing ρulsеs also
    tracе profligate to the pelt thгough anԁ through еlectrodeѕ.

    SvarSlet