tirsdag den 18. december 2012

gråt i gråt

Nogen dage bryder solen bare ikke frem. Som i dag. Det er ikke en god dag. Alt er gråt og trist. Gråt, gråt, gråt. Hvordan skal man være i dejligt julehumør, når det hele bare er trist og grå? Det hele er bare mørkt. Mørke tanker. Opgivende. Surt. Depressivt. Ligegyldigt. Bare…. Gråt…
Aii – ikke et eneste lysglimt? Det er jo snart jul. Jeg er god til at fake… måske jeg skal fake mit massive behov for glæde. Lykke. Kan jo bare lade som om. Kan jo fokusere på det gode. Det er derude jo. Der er snart jul. Jeg skal med veninde på tur i morgen. Jeg har købt næsten alle mine gaver. Jeg er godt på vej… og bedst af alt – det bliver lyst igen!

3 kommentarer:

  1. Jeg håber, der når at komme sne igen inden jul - så bliver det hele lidt lysere :-)

    SvarSlet
  2. Håber jeg også:)

    SvarSlet
  3. Ja... sne og lys. Det er godt! :)

    SvarSlet