onsdag den 5. december 2012

overspringshandling nr. 1


skal skrive opgave, men laver en masse overspringshandlinger i stedet for. På den positive side betyder det så, at jeg får skrevet blog og kommenteret rundt omkring. Der er ikke noget, der er så skidt, det ikke er godt for noget… eller. Ja ja. Ævle bævle.

Merry christmas.


Er vildt stresset. Tankerne kværner rundt. Pisse uproduktivt. Skal skrive opgave, skal have travlt med gode ting hele weekenden, skal spise, skal købe julegaver…. Skal en masse. Vil en masse. Magter ikke en skid.
Ellers alt vel så ´n da. Sover en masse.

Hmm… det var slet ikke alt det, jeg ville skrive. Ville skrive, at jeg har det godt. Jeg er ved at skrive min opgave. Jeg har fået rundstykker med nutella til morgenmad. Jeg har drukket varm kakao forleden med 150 kalorier. Jeg kan da bare det skidt J

3 kommentarer:

  1. Du er sej - nutella er godt :-)

    (og der kommer lige en ekstra kommentar, når jeg har fundet ud af, om jeg stadig skal bevise, at jeg ikke er en robot....)

    SvarSlet
  2. -det virkede, jeg skal ikke bevise noget som helst :-) Kunne du ikke lige fortælle mig, hvordan du slog det fra? :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er du bare sej Bettina, stor ros til dig fra en mig:-)

    SvarSlet