lørdag den 8. december 2012

stress


Er helt stresset i dag. Kan godt nok ikke kapere ret meget længere. Gad vide om det nogensinde bliver anderledes. Er jeg dømt til altid at være lidt småsvag. Kommer jeg mon aldrig tilbage til den, jeg var engang. Jeg magter ikke at lave to ting på en dag. Hvis jeg har en aftale om formiddagen, så kan jeg ikke lave en anden aftale om eftermiddagen. Hvis jeg skal i byen en aften, skal jeg helst ikke lave noget hele dagen. I dag får vi gæster. De kommer eftermiddag, og så skal vi ud og spise. I morgen skal jeg med familien til den gamle by i Århus. 

Udover det skal jeg skrive min opgave færdig.
 Egentlig forholdsvis simple ting. Men så er der varslet snestorm i morgen. Så kan vi jo ikke komme i den gamle by. Men så kunne vi tage af sted i dag, men der kan jeg jo ikke, fordi jeg får gæster. Og nej – de kan ikke komme senere. Nåmen, så skal jeg jo i hvert fald skrive opgave færdig. ”men vi skal da over i byen, når vejret er så dejligt”. Nå ja. Smøre madpakke og pakker taske til biblioteket. Men – de lukker allerede kl. 15, så det kan jeg jo ikke betale sig. Nå nej. Så nu skriver jeg blog J

Og oveni alt dette er maden selvfølgelig sindssyg svær!!! Prøver virkelig – men det er en kamp hver gang, jeg skal spise… kan jo bare lade være. Vi skal jo ud og spise senere i dag.. det er svært. Vi har chips ude i køkkenet… arghh. Har lyst til at springe alle måltider over, så jeg bare kan spise almindeligt ude… eller give efter for trangen til at spise smør og dressing. Det ved jeg så bare, jeg alligevel ikke gør… Så frokost. 

4 kommentarer:

  1. Åh ja... drømmen om at kunne sidde ude og spise med andre og tillade sig selv både smør og dressing... some day!

    SvarSlet
  2. Du er helt klart ikke den eneste - selv orker jeg heller ikke mere end højst én begivenhed om dagen - kender du til ske-teorien? Den var virkelig en øjenåbner for mig, også så jeg ikke følte mig så alene og fortabt i forhold til alt dette.
    Og det skal nok ske for dig en dag at du kan magte flere ting på en dag! Så banalt og kliche-agtigt som det lyder, så handler en del om at komme op i vægt og få både fedtstoffer til hjernen, men ikke mindst også kulhydrater! :) Jeg tror på dig.

    xxoo, Amelia
    blog om MAD og SPISEFORSTYRRELSER: weweremeanttosparkle.wordpress.com

    SvarSlet
  3. Kender det alt for godt Bettina, men forhåbentlig bliver det vores tur til en dag, at kunne slippe kontrollen og blive fri som en fulg:-)

    SvarSlet
  4. Åh dog... Jeg kan så godt kende det med ikke at kunne så mange ting.
    Skal jeg noget om aftenen, er jeg næsten ræd for at lave NOGET som helst op til... Hvis jeg kan sover jeg gerne lige indtil jeg evt skal gøre mig klar...
    Jeg kan miste energien så hurtigt :-/
    ØØØØØØØØØØØØØØØØØV <3

    SvarSlet