torsdag den 17. januar 2013

advarsel - pessimisme kan forekomme


Det er godt nok lang tid siden, jeg har skrevet. Har slet ikke læst blogs eller befundet mig ret meget i den verden. Ikke af nogen speciel grund egentlig. Bare… ja, nok bare haft travlt med andet. Så sorry – men er tilbage J

Købe en lejlighed gik ikke. Lige pt er vores økonomi ikke til at købe den kæmpestore drømmelejlighed. Så i stedet for kigger vi igen på leje lejlighed. Har set et par stykker – men ikke fundet den perfekte. Vores nuværende lejlighed er perfekt – pånær larmen L

Var ved læge i går. Havde tabt mig ½ kg. Det er ikke verdens undergang – der er trods alt gået 2 måneder…. Men på de 2 måneder burde jeg jo have taget 4 kg på. Så er nedgangen lidt dum. Spiser jo efter en plan, hvor jeg skal øge med ½ kg om ugen. Har åbenbart fundet ud af skære den ned til en vedligeholdelsesplan. Jeps, jeg kan bare det shit.

Fik taget blodprøver, fordi jeg skal henvises til endnu en knoglescanning. Den sidste viste jo forstadier til knogleskørhed. Har jo stadigvæk ikke fået menses., så kunne godt frygte, hvad scanning viser. Måske det kan motivere mig til at øge. Og måske ikke…. What do I know.

Ja, er sgu en smule pessimistisk. Er træt. Vejret er dumt, og verden er dum. Jeg læser til eksamen, og det er også dumt. Jeg har to undervisere – jeg skal eksamineres af den dumme…. J J Kan næsten høre Viktor sige: der er ingen, der er dumme!

Det er sgu okay. Havde vist bare lidt galde. Er okay. Life goes on og så´n er det heldigvis. See ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar