onsdag den 23. januar 2013

smådepri


Er her stadigvæk. Ville have skrevet forleden. Jeg blev så glad, da jeg så alle de støttende bemærkninger. Hvor betyder det altså meget, at I gider respondere på mine skriverier. 
Tak! 
Jeg skal gøre mig umage for at skrive oftere og til at kommentere ved jer. Det giver en så god fornemmelse at vide, at der er nogen, der læser med.

Det endte med at blive en rigtig hyggelig aften ved veninde. Drinks var svære. Hun havde forberedt drinks med sukker sodavand og det der blande op bols. Pyha! Helt heldigt for mig smagte det grimt, fordi bols var for gammel. Jeg stemte derfor for malibu med pepsi max. Det var nogenlunde trygt at drikke et par glas J
Maden gik over al forventning. Det blev serveret i portioner – små portioner, så det var godt J Jeg spiste også chips. Er jo faktisk blevet rigtig god til at gøre de svære ting… det er bare tankerne, der er så dumme. Må lære at gøre som Ina og betragte tankerne og vurdere, om de er givtige til noget positivt eller ej. Hvis ikke det er gode tanker, så kan de bare fucke af J

Hmm… lettere småtrist/grå/depressiv i tiden. Har overstået eksamen med godt resultat. Burde jo være glad… er bare… trist! Må være vejret!!!

6 kommentarer:

  1. What! Eksamen med et tilfredsstillende resultat? Om jeg forstår, hvis du er træt!

    Thumps up!! Mega mange af dem!! :-)

    /Det er godt at høre at aftenen gik godt. Og om det er den ene drink eller en anden... Bare at du drikker en drink og kan spise et par chips, er jo ret positivt!!!!! :-)
    Bare det at kunne overveje at gøre en af delene, er jo en stor ting!!!!

    Jeg blev helt glad af at læse dine ord :-) !!!

    Du burde være å stolt af dig selv! :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså - du ved lige, hvad man skal sige. Selvfølgelig er jeg træt efter eksamen. Tak fordi du lige mindede mig om det :-) Det sætter jeg stor pris på.
      Tak - jeg vil forsøge at være stolt og ikke hamre mig selv i oven i hovedet på grund af tankerne.. for ja - jeg spiste jo chips og drak malibu!

      Slet
    2. You go my dear!! :-)
      Er stadig vildt jaloux over din eksamen... Det er jo for sindssygt at du kan!!

      Jubii :-)

      Slet
  2. Sejt gået Bettina, især det med chipsene, så langt tør jeg slet ikke vove mig ud på, det squ godt gået:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Er glad for, du skriver de fine ord. Gennem hele mit forløb har jeg faktisk været mere angst for kalorier end selve maden. Vil selvfølgelig helst spise sundt, men jeg kan sagtens spise usundt - specielt hvis kalorietallet er mindre end ved det sunde :-)

      Slet
  3. Måske er det vejret - det er godt nok også blevet koldt igen. Burde kan jeg ikke lide - du BØR ingenting. Selvom det da kunne være rart at være glad, det forstår jeg godt :-) Jeg synes, du har klaret det virkelig godt med den venindeaften! Hatten af for dig og klap på skulderen! :-)

    SvarSlet